Фотографиите, които Мтел използва в своята комуникация (вътрешна и външна), трябва да носят отпечатъка на нашата бранд идентичност, която е фокусирана върху човека и неговата уникалност. Цветността им е естествена, без преувеличения, в тях има много светлина, хоризонти и дълбочина.

Ние вярваме, че нашите клиенти са хора като нас. Хората не са сегменти или потребители. Хората имат емоции, мечти, желания, стремежи. Такива се стремим да ги представим и в нашите фотографии, където на фокус е човекът и неговите естествени емоции. Човекът е уловен в различни моменти – вкъщи, на работа, сред природата, насаме, със семейството, с приятели.

Всички ние имаме много лица. Хората и снимките, които правим, дори не изглеждат рекламно, те са естествени и това формира нашата подчертана уникалност.